Audyt komunikacji marketingowej w Marketer+

Audyt komunikacji marketingowej to rzecz, którą zajmuję się zawodowo.
Widzę, że takiej diagnozy szczególnie potrzebują małe i średnie przedsiębiorstwa.

Niedawno w sprzedaży pojawiło się nowe wydanie magazynu Marketer+.

Dlaczego o tym piszę? Ponieważ w środku znajdziesz mój artykuł na temat audytu komunikacji marketingowej.

O czym przeczytasz w tej publikacji?

O znaczeniu komunikacji w procesie zakupu. Daję wskazówki, jak pisać do klientów, pokazuję autorski szablon do audytu czy przykład klasyfikacji materiałów marketingowych.

Redakcja opracowała bardzo przyjemną graficzną oprawę tekstu – to bardzo ułatwia czytanie.

Niestety, artykuł nie jest w wersji online.  Możesz go przeczytać, kupując magazyn Marketer+przez internet lub w sieci sprzedaży.

audyt-komunikacji-marketingowej-padzik-wolos